utorok 21. augusta 2012

Ahojte :)

Nič špeciálne z Ghany pre vás nemám, je tu teplo, aj keď je obdobie dažďov. Dokonca som dostal nejaké prvé úlohy, urobiť brožúrku, prezentáciu a možno nejaký videoklip pre oddelenie Scripture in Use, takže sa tak trochu trápim so svojimi kreatívnymi myšlienkami, ktorých mám toľko, že "neviem, čo s nimi" .

Ale predsa len mám pre Vás zopár fotiek, pre predstavu ako vyzerajú Bohoslužby v miestnom dedinskom zbore. Konkrétne ten, ktorý sme navštívili má 3 hodinovú Bohoslužbu, ktorá zahŕňa Biblickú hodinu, potom prichádzajú na rad piesne, inak doprevádzané tancom :), ofera, občas zahrajú nejakú tú scénku, je modlitebná chvíľa, potom sa káže (konkrétne v tomto zbore, sa káže v jednom jazyku kmeňa a v angličtine), nakoniec opäť piesne a rozídenie do domovov :).

Tí, ktorí sú zvyknutí na naše pre niekoho možno monotónne služby Božie, by boli prekvapení, s akou radosťou a nadšením ľudia chvália Boha spevom a tancom :)

Tu je zopár snímkov:








No a aby som nezabudol... takéto farebné oblečenie sa tu bežne nosí :), takže som sa trochu prispôsobil tunajšiemu štýlu :)

Ostávajte s Pánom.

Rasťo

5 komentárov:

  1. Rastino, sekne ti to.. Potom take oblecenie treba zaviest aj v Prahe ;) A aby som nezabudla, drz sa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. waw, tak to su super spravy :) bud verny v malickostiach a uvidis velke veci ;) trim se

      Odstrániť
  2. parada (bohosluzby aj oblecenie)... a to video mi pripomenulo, ze by sa nam do kapely zisla basa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže mám vám poslať nejakého basistu hej :D

      Odstrániť
    2. ta lepsie by bolo keby si aj ty prisiel, bo momentalne nam aj spevak chyba :D ale mozes zo sebou potom dajakeho basistu zobrat :)

      Odstrániť