štvrtok 9. augusta 2012

Taaakže. 5.8. to všetko začalo. S Tomášom sme sa stretli na letisku v Budapešti a pomaly sa začalo najprv naše spoločné dobrodružstvo... let do Accry :)

Kto ste ešte neboli v Budapešti na letisku, takto vyzerá čakacia hala pred letom :)



Tak a o 15:40 mohol začať môj prvý let. Bolo to super, pocit, že lietadlo sa zdvihlo zo zeme a začalo stúpať... vzrušujúce :)
Let trval čosi okolo 3 hodín, takže to nebolo nič strašné a dokonca sme mali aj jedlo, čo mňa osobne milo prekvapilo.
Zopár fotiek z lietadla... darmo vyzerá to inak ako na mape :)






A po pristáti v Káhire to začalo. Nevedeli sme s Tomášom kde máme ísť, za kým máme ísť. Tomáš bol samozrejme speaker keďže ja so svojou angličtinou by som toho veľa nezistil :D
Opýtali sme sa jedného pána, ktorý nám vzal pasy a letenky do Accry a odišiel niekam. Potom odišli aj ďalší dvaja s ktorými tam niečo riešil, takže sme začínali mať obavy čo sa to vlastne deje... Potom sa Tomáš zoznámil s jedným chalanom z Litvy a zistil, že aj on čaká, takže sme sa aspoň trochu upokojili obaja :) potom si nás zavolali (bolo nás celkom dosť okolo 12 ľudí, rôznej kultúry, náboženstva a pod). Do toho všetkého je moslimský sviatok Ramadán a my s Tomášom sme boli jediní exoti oblečení v kraťasoch, takže sa na nás všetci tí moslimovia tak pohoršene dívali :D
Potom nás odviedli pred letisko, kde sme čakali na niečo :D, sami sme nevedeli čo :D až nakoniec prišla nejaká dodávka - hotel Triumph... potom sme šli asi polhodinu cez Káhiru, ľudia trúbili ako besní :D, nejaké dodržiavanie pravidiel cestnej premávky som si veľmi nevšimol :D a hlavne nejakí kukláči vychádzali asi z 2 áut pri ceste... proste vzrúšo :)
Prišli sme do hotela, dostali sme kartu od izby, nejaký zamestnanec nás zaviedol do jedálne, že máme večeru, najprv nám ukázal iba šaláty (a keďže som si myslel, že to má byť naša večera tak som si samozrejme naložil viac :D) a potom nám ukázal pripravené jedlo. Najedli sme, bolo to inak celkom chutné a šli si zložiť veci. A keďže nikto z nás ešte nebol v hoteli, kde vstup funguje na kartu, maturovali sme s Tomášom pri tom asi 5 min :D a potom to isté v izbe, keď sme si nevedeli zasvietiť svetlo :D. Proste užívali sme si kopec srandy. Ráno o 5 sme mali odchod z hotela a jediní kto bol ráno o 5 pri dodávke sme boli my dvaja s Tomášom, asi si veľmi nepotrpia na prenosť :D takže sme vyrazili nie o 5 ale o 5:35 asi. Opäť trochu zmätku na letisku keď sme nevedeli kam máme ísť, na ktorú bránu... Ale nakoniec sa nám to chvála Bohu podarilo a o 8 ráno sme odleteli lietadlom do Accry.. Let nám trval cca 7 hodín a ja som aspoň dospal predošlú noc, zatiaľ čo chudák Tomáš nemohol zaspať ani v hoteli a ani v lietadle.

6.8. o 12:20 miestneho času (u nás o 2 hodiny viac) sme úspešne pristáli v Accre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára